Uw zakelijke meeting is het visitekaartje!

Zakelijk

Inspiratie is één van de meest belangrijke onderdelen van ondernemen. Door u en uw zakelijk gezelschap te laten verrassen door de sexy gerechten en échte gastvrijheid, bent u verzekerd van een avond waarin een smaakvolle beleving en zaken samenkomen.

 

Onze team snapt wat van hen gevraagd wordt om uw avond een succes te maken. Van een etentje om in ontspannen sfeer zaken te bespreken tot een besloten vergadering, u kunt rekenen op de professionaliteit van Brasserie Binx.

 

Private dining

Mocht u uw zaken liever bespreken in een afgesloten ruimte, kunt u van ons concept genieten in een private dining. Hier kunt u ongestoord vergaderen en dineren, zodat u en uw gezelschap de volledige aandacht richten op het doel van de avond.

 

Natuurlijk maakt Brasserie Binx ook graag plaats voor uw bedrijfsfeestje of jubileum. Informeer vrijblijvend naar alle mogelijkheden. Klik hier om contact op te nemen of bel ons gerust vrijblijvend op 0481-371586.

 

Plan een locatiebezoek

Tijdens een locatiebezoek krijgt u een goede indruk van de sfeer en werkwijze van Brasserie BinX.

 

Locatie bezichtigen

 
 

Terugbelverzoek

Graag staan wij u telefonisch te woord om al uw vragen te beantwoorden. Laat uw gegevens achter voor een prettig telefoongesprek.

 
Bel mij terug


Offerte aanvragen

Ons salesteam maakt graag vrijblijvend een offerte voor u op. Wij verzoeken u vriendelijk hier uw gegevens achter te laten dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 
Offerte aanvragen

Parkeren & Bereikbaarheid

Brasserie Binx is gehuisvest op Herenboerderij De Hucht gelegen in Elst en daarom gemakkelijk bereikbaar vanuit het hele land. Wij beschikken over voldoende parkeerplaatsen die bovendien geheel gratis zijn voor onze gasten. Ook zijn wij gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Het is minder dan 500 meter gelegen van het treinstation van Elst. Via welke weg u ook komt, u bent altijd welkom bij Brasserie Binx.

Zalen Oppervlakte U-vorm Cabaret Blok Theater Diner/buffet
Grote Zaal 200 m2 N.v.t. 100 N.v.t. 300 100 / 200
Terraszaal 75 m2 22 28 28 50 40 / 60
Tuinzaal 150 m2 30 40 36 70 60 / 100
Oude Restaurant 50 / 70 m2 N.v.t. N.v.t. N.v.t. N.v.t. 60 / 80
LinX 60 m2 24 32 28 50 40 / 40

 

Hieronder omschreven treft u enkele suggesties zoals uw arrangement eruit zou kunnen zien:

(De prijzen zijn INCLUSIEF de zaalhuur)

1 Dagdeel: 08.30 – 12.30 of 13.00 – 17.00 uur of 18.30 – 22.00 uur
(Minimum aantal deelnemers is 12)
2 Dagdelen: 08.30 – 17.00 uur
(Minimum aantal deelnemers is 12)
Vergaderarrangement Small inclusief
* Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater met koekjes
* Zaalhuur
€ 15,00 p.p.
Vergaderarrangement Medium inclusief
* Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater met koekjes
* Zaalhuur
* Lunch bestaande uit; Belegde broodjes, koffie, thee en jus d’orange
€ 22,50 p.p. Vergaderarrangement Medium inclusief
* Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater met koekjes
* Zaalhuur
* Lunch bestaande uit; Belegde broodjes, koffie, thee en jus d’orange
€ 34,50 p.p.
Vergaderarrangement XL inclusief
* Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater met koekjes
* Zaalhuur
* Vergaderlunch bestaande uit; Soep, luxe belegd boerenbrood, koffie, thee en jus d’orange
€ 30,50 p.p. Vergaderarrangement XL inclusief
* Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater met koekjes
* Zaalhuur
* Vergaderlunch bestaande uit; Soep, luxe belegd,boerenbrood, koffie, thee en jus d’orange
€ 40,50 p.p.

Een geslaagde zakelijke bijeenkomst organiseren is een vak apart. Ook hiervoor bent u bij ons aan het juiste adres. Uw zakelijke meeting is een visitekaartje van uw bedrijf of organisatie.